Reklamace zboží
1. Podnět k reklamaci odešlete na e-mail reklamace@servicetech.cz , spolu s přiloženým a řádně vyplněným vzorovým formulářem pro uplatnění reklamace + nákupní fakturu (obdrželi jste při nákupu) foto nebo video dokumentací reklamované závady.
2. Následně Vás bude náš pracovník kontaktovat emailem do 5 pracovních dní s dalším postupem (oprava, výměna, odeslání na servis atd.).
3. Adresa pro odeslání zboží k reklamaci je
Service Tech, Varšavská 425/106, Ostrava - Hulváky, 709 00, pokud nebylo s naším pracovníkem dohodnuto jinak.
4. Vyplněný a podepsaný vzorový formulář + nákupní faktura + reklamované zboží odešlete k REKLAMACI až po předchozí domluvě (viz. bod 1. a 2.)
5. Vzorový formulář pro reklamaci je v příloze (vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete REKLAMOVAT zakoupený produkt).
6. Balík musí být viditelně opatřen nápisem "REKLAMACE POLLOSHOP" jinak nebude k reklamaci přijat
7. Neodesílejte přes Českou poštu, jinak zásilka nebude k reklamaci přijata.
využijte např. https://e-balik.cz nebo jiného kvalitního přepravce.
Děkujeme za pochopení a spolupráci
Přílohy: ke stažení zde: Vzorový formulář pro uplatnění reklamace
Doklad o koupi: Obdrželi jste při nákupu e-mailem